Cel mai drag articol de pe blog

Am primit această leapșă simpatică de la Gabriela, căreia vreau să îi mulțumesc tare mult căci prin această cale m-a făcut să răscolesc serios prin articolele pe care le-am scris până acum (nenea WordPress spune că sunt vreo 57 în total, de un an și puțin de când am început blogul, ceea ce nu e rău deloc în condițiile în care nu mă gândeam că o să mai continui după primele câteva articole).

La fel ca ea, am ales un articol „serios”, scris în unele dintre puținele mele momente sentimentale aici pe blog („răsfoind” articolele nu am putut să nu observ că tonul lor e de cele mai multe ori revoltat, ironic, ofuscat sau amuzat, mai rar altfel). Fără alte prezentări, articolul care îmi este cel mai drag din toate ce le-am scris se numește Inventar de sfârșit de vară  și îl găsiți aici. Am ales acest articol și nu altul pentru că înglobează perfect cel mai plin an al vieții mele până în prezent, primul an de facultate, anul când am plecat de acasă, anul în care m-am (mai) maturizat și am învățat mai multe ca niciodată. Anul la finalul căruia puteam să spun că sunt mândră de ce am realizat, an care a culminat cu cea mai frumoasă vară (până în prezent), vară care mi-a modelat percepțiile despre lume și viață în general și m-a ajutat să descopăr care sunt valorile pe care le apreciez. Anul în care am plecat la drum hotărâtă să fac ceva și să nu îmi irosesc tinerețea degeaba și sunt mulțumită cu tot ce s-a petrecut, chiar dacă nu e mereu totul numai lapte și miere, dar ceea ce contează e sentimentul care rămâne la final.

Dau această leapșă mai departe către Bety, care e întotdeauna prima persoană care îmi vine în minte când pomenesc cuvântul sentimental. Spor la lepșuit, prințesă!

Comentează